one day ,il give up


nampak tak ? aku dah lama bertekad kalau die pergi overseas ,aku nak mintak break .tak dulik laa macam mana pon keadaannya masa tuh ,aku sayang dia lagi atau tak .sebab aku tahu aku tak sekuat tuh .lagipon ,kalau lepaskan dia lagi senang kot ,kalau dia jumpa gadis lain yang lebih baik ,dia tak perlu rasa bersalah sangat ,dia boleh dengan mudah tackle awek tuh :')

 aku tanya semua orang dah ,senang tak nak setia ,semua cakap susah .even perempuan pon cakap cenggitu .aku tahu dia pon rasa macam tuh jugak ,so lantak laaa .aku bukan tana dia pi overseas ,bukan jugak aku tak sokong dia ,tapi tapi ,ni semua kebaikan dia sebenarnya :') aku sokong dia dari jauh je laa ,hee :")
 
mak cakap ,kalau jodoh tak kemana pon, kalau tiada jodoh ,eh ,insyaallah ada orang lain . ohhhohh ,btw ,
see ? herh ,dah laa :"(

No comments:

Post a Comment

such a big honour to know theres someone read my entry .
tqvm :D