entry untuk sahabat .

entry ini khas untuk mereka :


semua sedia maklum sekarang saya tidak lagi dapat menghabiskan masa bersama mereka selalu .bukan tana ,tapi disebabkan kekangan masa .sebelum pindah ke samura ,dah dapat instinct yang kami tak dapat bertahan   lama .dan sekarang perkara itu berlaku .semuanya disebabkan kekhilafan aku .aku yang salah  .yess .aku mengaku .tapi ketahui lah kawan semua itu tak disengajakan.jujur aku menangis pabila menerima text tu,tapi aku tak seteruk yang kali pertama.mungkin sebab aku ada ibu yang sentiasa bagi nasihat. dan kali ni aku ikut nasihat dia. dia cakap kawan yang betul betul kawan tak akan tergamak buat aku macam ni .patutnya diorang terus terang dengan baik .bukan serbu then terus tana kawan .pabila fikir balik ,macam betul apa yang mak cakap .dah pernah kena kan sebelum niee ,kalau dah tahu semua benda niee boleh membawa ke arah pergaduhan ,kenapa buat lagi .macam ta boleh settle.and thank god ,laila dah pon buat macam tu .aku tak salah kan dia kalau dia tak boleh faham ,tapi aku tahu dia akan faham bila dia pon ditakdirkan untuk pergi suatu hari nanti .aku tak boleh nak jaga hati semua orang.aku tak boleh nak puaskan hati semua orang. aku sendiri yang akan sedih one day .bukan senang nak constant buat benda yang selalu buat macam waktu dulu bila suasana dah berubah .aku kene adapt kat dua tempat yang berbeza .memang laa susah kann ?aku hanya mampu berdoa agar kawan aku yang kat samura terjaga .dan diorang dapat memahami keadaan nie suatu hari nanti .amin :))


*nuramirah selamat ,kuat kan semangat .jangan biarkan nie jatuhkan anda. spm 9a+ ! tauu !! :))))

No comments:

Post a Comment

such a big honour to know theres someone read my entry .
tqvm :D