gemuk .

tadi lepak dengan kawan-kawan ,aten dan laila.best .serious best .lama ta lepak macam tu .dah laa ta semua ada.ta expect akan segembira ini .makan mcd ,gelak-gelak .then gerak tanjung .mula dari situ ,jimmy dan mael join .best c; jimmy cakap aku da cerah .wahh .bangga .tapi mereka cakap aku da gemuk .gilek laa.diorang perasan .adehh .masa timbang kat wetex lagi laa macam na nangis kan ?berat naik 4kg .4 ?nampak sangat aku bermasalah. aku akan makan kalau tension ,tu yang hisham ajar,HAHA.tadi dapat reveal something ,dulu jimmy pernah remove acc fb aku,aku tye laa die. jawapan ,ade laa sebab budak tu suruh .what the? macam tahu siapa .tapi malas tanya lebih .dalam happy happy aku ,aku sedih .cda text ,dia ada lagi best kann . hurmm .dan lagi ,aku rindu gile kat budak bio tuh ,harap dapat keluar dengan dia. da laa dia ta online sampai sekarang .kenapa laa form5 kena balik awal?adoii .nak belikan dia domo pink untuk birthday dia ,tapi yang ada kuning jee.hopeless terus . --' dah laa .naik sekola nak lupakan dia.cuba c; .nak berhadapan dengan dia, susah bhaii .btw ,gambar outing tadi :


si gemuk tu --'





No comments:

Post a Comment

such a big honour to know theres someone read my entry .
tqvm :D